Všeobecné obchodné podmienky
Všeobecné obchodné podmienky
Práva a povinnosti počas nakupovania na stránke www.decorose.sk
Najdôležitejšie informácie v skratke
Tu sú najdôležitejšie body našich všeobecných obchodných podmienok v skratke:
- Zážitkový nákup pre každého: Na Decorose nakúpite pohodlne. Stačí si vybrať z ponuky obrázkov a iných produktov, zabávať sa, skúšať, tvoriť a objednávku dokončiť. Zaplatiť môžete rôznymi spôsoby od dobierky po platbu kartou, Apple Pay, Google Pay a Paypal. Doručujeme cez Packetu (výdajné miesta, Z-BOX aj kuriérom na adresu) alebo priamo na e-mail (digitálny produkt v Pdf.formáte).
- Vždy viete na čom ste - pri každom produkte vidíte jeho cenu a koľko bude trvať jeho dodanie. O presnom termíne doručenia informujeme podrobne až po dokončení a odsúhlasení objednávky e-mailom. Sme vám každý deň pripravení poradiť a pomôcť :)
- Záručná doba trvá 24 mesiacov: Niečo nevyšlo ako malo? Niekedy sa to stáva, ale keď k tomu príde urobíme všetko pre to, aby sme chybu napravili. Okrem štandardnej 24-mesačnej záručnej doby (výnimka pre digitálny produkt, pozri Licenčnú dohodu) sa snažíme vychádzať v ústrety vždy a každému. Informácie o tom, ako tovar reklamovať, alebo ako odstúpiť od zmluvy nájdete tu.
Celé znenie podmienok
Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti obchodníka Ing. Lenka Rosenbergová - DECOROSE so sídlom Dolná Ždaňa 156, 966 01 Dolná Ždaňa, IČO: 51 529 793 DIČ: 1085555900, zapísaná do Živnostenského registra Okresného súdu Žiar nad Hronom, číslo živnostenského registra: 680-25135 (ďalej len “Decorose”) a našich zákazníkov, ktoré vyplývajú zo zmluvného vzťahu na základe uzavretej kúpnej zmluvy. Na základe potrieb definovaných všeobecnými obchodnými podmienkami sú špecifikované základné pojmy: Predávajúcim je Ing.Lenka Rosenbergová - DECOROSE, ktorá prevádzkuje internetový obchod. Jej predmetom je predaj tovaru prostredníctvom internetového obchodu, ktorý je umiestnený na internetovej stránke www.decorose.sk. Kupujúcim je zákazník, ktorý na základe kúpnej zmluvy vstupuje do zmluvného vzťahu s predávajúcim.
Zaregistrovanie zákazníka
V prípade, že sa rozhodnete zaregistrovať (vytvoriť si heslo do svojho účtu) a ste osoba staršia ako 16 rokov, získate:
- informácie o stave vybavovania vašich objednávok
- prehľad všetkých doteraz kúpených tovarov
Zákazníkom nášho internetového obchodu môže byť každá fyzická osoba spôsobilá na právne úkony alebo právnická osoba, ktorá prejavila záujem nakupovať tovar na internetovej stránke www.decorose.sk. Zákazníkom podľa týchto všeobecných obchodných podmienok sa za určitých okolností rozumie aj tretia osoba, ktorú zákazník v záväznej objednávke určí ako osobu, ktorej má byť objednaný tovar odovzdaný (ďalej len „oprávnená osoba“). Uvedenie mena oprávnenej osoby v záväznej objednávke sa považuje za jej splnomocnenie na prevzatie objednaného tovaru.
Objednávanie tovaru a uzavretie zmluvy
Pre objednanie tovaru kliknite myšou na tlačidlo “Do košíka” a produkt bude vložený do nákupného košíka, ktorý sa automaticky otvorí. Potom sa budete môcť rozhodnúť, či chcete nákup uzavrieť (potvrdením všeobecných obchodných podmienok a podmienok ochrany osobných údajov) a potvrdiť tlačidlom “Do pokladne” alebo pokračovať v nakupovaní. Objednávka sa robí potvrdením funkcie označenej “Dokončiť objednávku” pre platbu na dobierku (za tovar zaplatíte pri doručení) alebo potvrdením funkcie “Zaplatiť” pre platbu platobnou kartou. Bez zbytočného odkladu po spracovaní Vašej objednávky vám na vami zadanú emailovú adresu zašleme potvrdenie o prijatí objednávky (akceptácia objednávky), ktoré obsahuje číslo objednávky, názov a špecifikáciu tovaru (personalizované údaje), údaj o cene tovaru a náklady doručenia (poštovné), spôsob platby, údaj o predpokladanej dodacej lehote tovaru, údaje o mieste, kde má byť tovar dodaný, údaje o predávajúcom, prípadne ďalšie informácie. Doručením potvrdzujúceho e-mailu o prijatí vašej objednávky dochádza k uzavretiu kúpnej zmluvy, resp. zmluvy o poskytovaní elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči, ak je predmetom objednávky súbor v Pdf. formáte. V prípade, že máte u nás vytvorené konto, vaša objednávka bude zároveň archivovaná v sekcii Môj účet - história objednávok, do ktorej budete mať prístup len Vy po prihlásení. Na e-mailovú adresu kupujúceho môžu byť v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom jeho objednávky.
Ceny
Všetky ceny tovaru a služieb sú uvádzané ako konečné, vrátane zodpovedajúcej DPH vo výške stanovenej platným právnym predpisom Slovenskej republiky, nezahŕňa však cenu dodania tovaru. Akékoľvek dodatočné zľavy, ktoré sú poskytované nad rámec zliav uvádzaných pri jednotlivých produktoch na našej internetovej stránke, individuálne zľavy pre zákazníka, nie sú vzájomne kombinovateľné, pokiaľ nie je uvedené inak.
Pre zákazníkov nášho internetového obchodu platia kúpne ceny, ktoré sa môžu v niektorých prípadoch líšiť od ceny uvedenej, a to v prípade dodatočných úprav obrázkov, ak sa tak dohodne predávajúci s kupujúcim.
Dodacie lehoty
Dodacia lehota je uvedená pri každom produkte osobitne a znamená, do koľkých pracovných dní od uzavretia kúpnej zmluvy zvyčajne daný tovar odosielame (odovzdávame balík prepravcovi/doručovateľovi). Dodacia lehota má orientačný charakter. Jej dĺžka sa zvyčajne pohybuje od 24 hodín do 7 pracovných dní. V prípade objednávky na mieru (personalizovaná), pri ktorom máme uvedené, že je na sklade, negarantujeme okamžitú dostupnosť objednaného tovaru. Ako predávajúci sme povinní splniť Vašu objednávku a doručiť vám tovar v lehote najneskôr do 30 dní od prijatia objednávky. Ak objednaný tovar alebo časť tovarov z objednávky nie je možné dodať vo vyššie uvedenej lehote, budeme vás o tejto situácii informovať v čo možno najkratšom čase a oznámime vám predpokladaný termín dodania tovaru alebo navrhneme dodanie náhradného tovaru. Ak sa nám tovar nepodarí zabezpečiť ani v dodatočnej lehote, máte právo od zmluvy odstúpiť a v prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti vám budú finančné prostriedky vrátené do 14 dní na Vami určený bankový účet. Objednávky vybavujeme priebežne každý pracovný deň.
Miesto a spôsob dodania tovaru
Záväzok dodať tovar je splnený odovzdaním tovaru zákazníkovi resp. oprávnenej osobe uvedenej v objednávke. Tovar posielame Packetou, prípadne kuriérom za mierny príplatok. K dodacej lehote treba preto pripočítať bežne 1-3 pracovné dni, ktoré trvá doručenie produktu až k vám, prípadne 1 pracovný deň pre doručenie kuriérskou službou. O tom, že Vaša objednávka bola odovzdaná prepravcovi vás budeme informovať e-mailom. Ak vám tovar nebol doručený ani do 7 dní po našom e-maile, kontaktujte nás prosím. Bližšie informácie o vašom balíku a možných dôvodoch nedoručenia vám po preverení následne poskytneme e-mailom. Pokiaľ máte u nás zriadené používateľské konto, môžete si aktuálny stav vybavovania Vašej objednávky si môžete kedykoľvek pozrieť aj v sekcii Môj účet.
Zákazník je povinný prevziať tovar v dohodnutom mieste a čase osobne, alebo zabezpečiť jeho prevzatie. Prevzatie tovaru zákazník písomne potvrdí v dodacom liste, ktorý je zároveň dokladom o zaplatení tovaru v prípade platby na dobierku. Spolu s tovarom obdrží zákazník účtovný doklad (faktúra), ktorý zároveň slúži ako záručný list.
Záväzok dodať tovar sa považuje za splnený aj v prípade, ak zákazník neprevezme tovar v dohodnutom čase a na dohodnutom mieste, resp. odmietne tovar prevziať. V prípade, ak si zákazník tovar neprevezme a tovar sa nám vráti späť, máme právo od kúpnej zmluvy odstúpiť a od zákazníka požadovať náhradu nákladov spojených s vrátením tovaru (poštovné súvisiace so spätným zaslaním tovaru). Opätovné doručenie zásielky je možné len po vzájomnej dohode.
Nezodpovedáme za oneskorenú dodávku tovaru zavinenú nesprávne udanou adresou prijímateľa. Zákazník nadobúda vlastnícke právo k tovaru jeho prevzatím v mieste dodania. Prevzatím tovaru prechádza na zákazníka rovnako nebezpečenstvo náhodnej skazy a náhodného zhoršenia.
Pri prevzatí zásielky je zákazník oprávnený skontrolovať zásielku, či nebol poškodený obal zásielky (mechanické poškodenie spôsobené prepravou) a či je tovar bez vád. V prípade viditeľného poškodenia zásielky alebo tovaru je zákazník oprávnený zásielku neprevziať.
Spôsob platby
- dobierka (platba pri prevzatí balíka, nie je možná pre digitálny produkt v Pdf. formáte)
- platba kartou (VISA, MasterCard, Apple Pay, Goole Pay)
- PayPal
Faktúru - daňový doklad zasielame elektroniky na e-mailovú adresu kupujúceho alebo bude pribalená v balíku. Faktúra zároveň slúži ako záručný list. Ak doklad nie je doručený, prosíme informuje nás čo najskôr telefonicky alebo na e-mailovú adresu info@decorose.sk
Poštovné a iné poplatky
K uvedeným cenám tovaru pripočítavame nasledovné poštovné podľa spôsobu a adresy dodania.
Poštovné v rámci SR pri platbe vopred alebo na dobierku:
3,30 € (Packeta - výdajné miesta a Z-BOX)
4,50 € (Packeta - balík kuriérom na adresu)
Pri nákupe nad 35 EUR je doprava zdarma.
Iné poplatky ani balné neúčtujeme. V prípade rozdelenia jednej objednávky na viac zásielok na základe vášho želania vám môže byť účtované poštovné za každú zásielku samostatne.
Záručná doba
Na všetok predávaný tovar je poskytovaná zákonom stanovená záručná doba 24 mesiacov, ktorá začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom, ak nie je uvedené inak. V prípade digitálneho produktu platí “Licenčná dohoda” jej znenie si môžete pozrieť tu. Zákazníka kontaktujeme e-mailom alebo telefonicky a tovar zasielame až po jeho súhlase.
Decorose zodpovedá zákazníkovi za:
- dodržanie ceny, ktorá bola platná v čase odoslania objednávky zákazníkom, ak došlo k akceptácii objednávky
- odoslanie tovaru bez vád
- dodanie tovaru v množstve a kvalite podľa objednávky, za predpokladu, že došlo k jej akceptácii
- zaslanie daňového dokladu (faktúra) e-mailom, ak si zákazník neprial inak.
Decorose nenesie zodpovednosť za:
- oneskorené doručenie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa
- obsahovú náplň personalizovaných obrázkov ak už boli odsúhlasené zo strany zákazníka
Stornovanie objednávky
Ak si prajete zrušiť Vašu objednávku, ktorá ešte nebola vybavená, čo najskôr nás prosím kontaktujte na info@decorose.sk a uveďte číslo Vašej objednávky. Ak už bola Vaša objednávka zaplatená, peniaze vám vrátime do 14 dní odo dňa doručenia e-mailu o odstúpení od kúpnej zmluvy resp. stornovania objednávky, na vami určený účet, pokiaľ sa nedohodneme inak.
Zároveň si vyhradzujeme právo stornovať Vašu objednávku na tovar, ak vám ho nebudeme schopní dodať z dôvodu nedostupnosti (príp.stiahnutia z ponuky) alebo ak ani pri vynaložení všetkého úsilia nie sme schopní dodať tovar v dohodnutej lehote alebo cene, a/alebo zabezpečenie tovaru by nám spôsobilo neprimerané ťažkosti a neprimerané výdavky v pomere k hodnote objednaného tovaru, pokiaľ sa s Vami nedohodneme na náhradnom plnení. O stornovaní objednávky vás budeme bezodkladne informovať telefonicky alebo e-mailom. V prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti vám budú finančné prostriedky vrátené do 14 dní, na vami určený účet, pokiaľ sa nedohodneme inak.
Reklamovanie tovaru a odstúpenie od zmluvy
Bližšie informácie a presné podmienky nájdete v časti Reklamačný poriadok a odstúpenie od zmluvy.
Alternatívne riešenie sporov
V prípade, že nie ste spokojný s vybavením Vašej objednávky, dodaným tovarom alebo našimi službami, napíšte nám na info@decorose.sk. Pokiaľ sme Vašu reklamáciu nevybavili k Vašej spokojnosti alebo ak sa domnievate, že sme mohli porušiť Vaše práva, môžete podľa zákona 391/2015 Z.z. podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu.
Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s internetovým obchodom Ing. Lenka Rosenbergová - DECOROSE, so sídlom Dolná Ždaňa 156, 966 01 Dolná Ždaňa je Slovenská obchodná inšpekcia Bajkalská 21/A, P.O.Box č.29, 827 99 Bratislava 27, www.soi.sk alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke www.mhsr.sk); spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.
Ako spotrebiteľ môžete na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ (fyzická osoba), ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, ktorého hodnota presahuje 20 eur, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy uzatvorenej na diaľku.
Subjekt alternatívneho riešenia sporov podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. môže od vás za začatie riešenia sporu požadovať úhradu poplatku do výšky 5 eur s DPH. Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. alebo kliknutím na túto internetovú stránku.
Osobné údaje, ich spracovávanie a ochrana
Bližšie informácie a presné podmienky o osobných údajoch, ich spracovávaní a ochrane nájdete v časti Ochrana súkromia a osobných údajov.
Digitálny produkt
Pri nákupe digitálneho produktu sa tieto podmienky rozširujú aj o Licenčnú dohodu, ktorú nájdete tu.
Kolekcie
Niektoré obrázky môžete u nás kúpiť v kolekciách, ktorých cena je zvyčajne výhodnejšia, ako keby ste jednotlivé tituly kupovali samostatne. Kolekcie sú zložené z dvoch alebo viacerých obrázkov. Všetky obrázky z kolekcie vám budú dodané spolu po jej skompletovaní.
Newsletter a e-maily od nás
Pri registrácii resp. vytvorení objednávky si môžete vybrať, či chcete od nás dostávať pravidelné informácie o novinkách (priemerne raz mesačne). Možnosť zasielať newsletter si viete zvoliť aj individuálne na stránke zadaním svojej e-mailovej adresy, prípadne kliknutím na odkaz v rámci e-mailu, ktorý sme vám odoslali. Samozrejme, zo zasielania newsletterov sa môžete kedykoľvek odhlásiť. Na Vašu e-mailovú adresu vás budeme informovať aj o vybavovaní Vašej objednávky, dostupnosti a nedostupnosti produktov. Všetkým zaregistrovaným zákazníkom môžeme nepravidelne (maximálne niekoľkokrát ročne) posielať dôležité informácie, ktoré súvisia s prevádzkou nášho internetového obchodu a využívaním používateľského konta. Ak vás e-maily od nás obťažujú, napíšte nám prosím e-mail na info@decorose.sk.
Na akékoľvek ďalšie otázky, nejasnosti a pripomienky vám radi odpovieme na info@decorose.sk.
Záverečné ustanovenia
Tieto všeobecné obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy uzavretej medzi obchodníkom Decorose a jej zákazníkom, a sú pre obe strany záväzné. Právne vzťahy založené kúpnou zmluvou sa budú riadiť ustanoveniami kúpnej zmluvy (t.j. záväznou objednávkou a potvrdením objednávky, prípadne individuálne dohodnutými podmienkami), ustanoveniami týchto všeobecných obchodných podmienok a príslušnými právnymi predpismi. Ustanovenia kúpnej zmluvy majú prednosť pred ustanoveniami týchto všeobecných obchodných podmienok a dispozitívnymi ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov.
Obchodník Decorose si vyhradzuje právo jednostranne meniť alebo dopĺňať tieto všeobecné obchodné podmienky. Akékoľvek zmeny týchto všeobecných obchodných podmienok nadobúdajú účinnosť dňom ich zverejnenia na internetovej stránke www.decorose.sk. Právne vzťahy vyplývajúce z kúpnej zmluvy sa spravujú vždy všeobecnými obchodnými podmienkami účinnými v čase záväznej objednávky tovaru.
Tieto všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 23.03.2023.
Prajeme vám príjemné nakupovanie :)
Používanie materiálov zo stránky
© 2023 Ing. Lenka Rosenbergová - DECOROSE. Všetky práva vyhradené. Akékoľvek použitie obsahu - častí alebo celku, najmä rozmnožovanie a šírenie textov, obrázkov, fotografií či ukážok akýmkoľvek mechanickým alebo elektronickým spôsobom je bez písomného povolenia od Ing.Lenky Rosenbergovej - DECOROSE zakázané.